Subject: Sotsiaalministri 18.05.2005 määruse nr 73 „Narkootiliste ja psühhotroopsete ainete nimekirjad ning nende ainete meditsiinilisel ja teaduslikul eesmärgil käitlemine” muutmise määruse eelnõu edastamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 17:05:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie:      19.06.2025 nr 1.2-2/51-1

Meie:    27.06.2025 nr JUR-3/3174-2

Tere

Eelnõu sisu osas märkuseid ei ole. Määruse seletuskirjas on üks keeleline 
viga. Täpsemalt lk 4 teise lõigu kolmandas reas sõna „võõreldavad“ asemel 
peab olema „võrreldavad“

Lugupidamisega

Andrus Varki

Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja

+372 737 4140
+372 737 4142
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.